Betalen

Allereerst: onze site bevindt zich in een veilige omgeving, te herkennen aan: https:// en het slotje aan de linkerkant van www.santas-workshop.nl. Dat betekent ook dat uw betaling via een veilige (SSL-)omgeving gaat. Betalings- en persoonsgegevens worden dus veilig verstuurd.
U kunt bij ons op verschillende manieren betalen; via iDeal, PayPal of Klarna.
Contant betalen kan in het geval van ophalen van de bestelling, dat is (beperkt) mogelijk op afspraak of tijdens een van de kerstmarkten waar wij op te vinden zijn.

Bezorgen en ophalen

De levertijd van onze producten is over het algemeen zo'n twee werkdagen. Soms hebben wij producten niet direct (meer) op voorraad,  dan kan het iets langer duren. Wij zullen er alles aan doen uw aankoop zo snel mogelijk op te sturen.  Uw pakket zal verstuurd worden via DHL.
Bij bestellingen boven de 50 euro wordt uw bestelling gratis verzonden.

Ruilen en retourneren

Mag ik een gedeelte van mijn bestelling retourneren?
Ja, u kunt ervoor kiezen uw gehele bestelling terug te sturen, maar u mag ook een gedeelte van uw bestelling retourneren.


Binnen welke termijn moet ik retourneren?
Als u niet tevreden bent kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aangeven welk(e) product(en) u wilt retourneren. 


Krijg ik het gehele bedrag terug na retourneren?
Meestal wel, maar er zijn een paar uitzonderingen:

- Als u een bestelling boven de 50 euro hebt gedaan en u dus geen verzendkosten heeft betaald, maar na retourneren resteert een bedrag onder de 50 euro, zullen wij (alsnog) verzendkosten in rekening brengen.

- Het product is niet meer in originele staat. Het is belangrijk dat wij het product onbeschadigd retour ontvangen, dan kunnen wij iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Als het niet meer in originele staat of beschadigd is teruggestuurd, bepalen wij de waardevermindering. Kortom; bekijk het product, maar gebruik het product niet als je het retour wil zenden.

Moet ik iets betalen voor het terugzenden van het product?
Ja, u moet zelf zorgen voor verzending, ook voor de verzendkosten. Je kunt het product terugsturen in de verpakking waarin het bezorgd is, vergeet niet je retour aan te melden en het retouradres op de doos te zetten (en het oude dus te overschrijven).


Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
1. Meld uw retour aan door een mail te sturen aan info@santas-workshop.nl. Vermeld daarin het ordernummer, welke artikelen u terug wilt sturen en wat de reden daarvoor is.

U dient daarna het/de te retourneren artikel(en) met de pakbon direct, maar in ieder geval binnen 14 dagen na bovenstaande mail, aan Santa's Workshop terug te sturen. 
2. Bereid het product voor op verzending. Pak het goed en stevig in en gebruik het liefst de originele verpakking.
3. Zorg ervoor dat het bestaande adres niet meer leesbaar is op het pakket.
4. Zorg dat wij kunnen zien wie de afzender is van het pakket. 
5. Voeg jouw pakbon toe
6. Plak een A4 met ons retour adres op het pakket (retour adres: Meelzolder 41, 8071TD Nunspeet)
7. Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een POST NL punt en reken het retourpakket af (reken op zo'n €6,75)
Let op: wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
Wij betalen het zo snel mogelijk terug na ontvangst en beoordeling van het retour gestuurde product. Als de track & trace aangeeft dat het product bij ons ontvangen is en u heeft na 14 dagen nog geen bericht van ons , verzoeken wij u daarover contact met ons op te nemen.


Kan ik mijn product ruilen?
U kunt uw product niet ruilen, wij verzoeken u uw product retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen in de webshop.‚Äč